chateaux به قانونی تبلیغات استفاده تبلیغات

chateaux به: قانونی تبلیغات استفاده تبلیغات انتخابات ستاد انتخابات نامزدهای انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تیم ملی در جام‌جهانی دست بسته نیست/ جهت حضور در پرسپولیس برنامه‌ای ندارم ، هاشمیان

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهد به مربیگری در هامبورگ ادامه دهد و عضویت در پرسپولیس چه به عنوان کادر فنی و چه به عنوان عضوی از هیات مدیره در برنامه‌های

تیم ملی در جام‌جهانی دست بسته نیست/ جهت حضور در پرسپولیس برنامه‌ای ندارم ، هاشمیان

هاشمیان: تیم ملی در جام جهانی دست بسته نیست/ جهت حضور در پرسپولیس برنامه ای ندارم

عبارات مهم : ایران

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس می خواهد به مربیگری در هامبورگ ادامه دهد و عضویت در پرسپولیس چه به عنوان کادر فنی و چه به عنوان عضوی از هیات مدیره در برنامه هایش نیست.

به گزارش ایسنا، وحید هاشمیان راجع به فعالیت هایش، اظهار کرد: من اکنون پایتخت کشور عزیزمان ایران هستم ولی شش ماه است که در تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ فعالیت می کنم. اکنون بین تعطیلات نیم فصل لیگ آلمان است و من از این وقت استفاده کردم که جهت دید و دیدار و همچنین کارهای شخصی به کشور عزیزمان ایران بیایم.

تیم ملی در جام‌جهانی دست بسته نیست/ جهت حضور در پرسپولیس برنامه‌ای ندارم ، هاشمیان

او همچنین در ادامه صحبت های خود راجع به دیدارش با وزیر ورزش و جوانان، توضیح داد: ابتدا باید از آقای سلطانی فر بابت دعوت من تقدیر کنم. بعد از سال ها وزیری به ورزش آمد که از فوتبال اطلاعات کاملی دارد. صحبت هایی را با وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم که اکثریت آن راجع به فعالیت های خودم بعد از فوتبال بود. این که من چه مسیری را گذراندم و اکنون به چه فعالیتی مشغول هستم. خدا را شکر ایشان اطلاعات بالایی نسبت به فوتبال داشتند و از برنامه های آینده من پرسش کردند. این مکالمه زیاد دوستانه بود.

هاشمیان که در برنامه “تهران ورزشی” رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران صحبت می کرد، ادامه داد: من اکنون به مدیریت علاقه ای ندارم و می خواهم مربیگری را دنبال کنم. دوست دارم مراحل اصولی مربیگری را طی کنم و عجله ای از این بابت ندارم. راجع به مدیریت نیز باید این را بگویم که امیدوارم بتوانم بعد از سال های مربیگری ام به این قسمت نیز وارد شوم ولی در فوتبال و ورزش هیچ چیزی قابل آینده نگری نیست.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهد به مربیگری در هامبورگ ادامه دهد و عضویت در پرسپولیس چه به عنوان کادر فنی و چه به عنوان عضوی از هیات مدیره در برنامه‌های

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این که آیا امکان دارد او یکی از اعضای هیات مدیره کلوب پرسپولیس شود، توضیح داد: به علت این که من تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ با هامبورگ قرارداد دارم، هنوز هیچ صحبتی انجام نشده و چون راجع به آینده من در این کلوب آلمانی نیز هنوز هیچ حرفی زده نشده، هرگونه صحبت به نقل از من مبنی بر حضور در هیات مدیره پرسپولیس، غیر قانونی هست. من هنوز چنین تصمیمی ندارم. عضو شدن در هیات مدیره جایی بسیار راحت است ولی این اهمیت دارد که هنگامی که آدم عضو هیات مدیره باشگاهی شد بتواند کار مفیدی انجام دهد. خیلی ها هستند که دوست دارند سمتی بگیرند و زیاد به فکر آن سمت هستند تا این که کاری انجام دهند. به همین علت من تصمیم ندارم که به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآیم.

مهاجم سابق تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به حضور در کادر فنی پرسپولیس نیز اذعان کرد: در این باره نیز فکر نکرده ام و حضور در کادر فنی پرسپولیس هم در برنامه ام نیست. برنامه من ادامه کار در تیم هامبورگ در شش ماه آینده است و بعد از آن راجع به آینده ام تصمیم خواهم گرفت.

هاشمیان راجع به دریافت طلبش از کلوب پرسپولیس گفت : من ابتدا باید صحبتی را انجام دهم. همه ما ایرانی هستیم و عرق ملی داریم. در بازی های ملی این را ثابت کرده ایم و در بازی های خارج از کشور نیز نام کشورمان را بر سر زبان ها انداختیم. باید یاد بگیریم که به قانون احترام بگذاریم. هنگامی که قانونی را تایید می کنیم باید اجرا شود ولی در فوتبال ما قانون به گونه ای است که کمیته انضباطی قانونی را تایید می کند ولی آن را اجرا نمی کند. طبیعتا این اجرا نشدن به نفع کسی است که اشتباه کرده و متخلف آشنا شده است هست. این کسی که مظلوم واقع شده است و حق او خورده شده است مظلوم تر می شود.

تیم ملی در جام‌جهانی دست بسته نیست/ جهت حضور در پرسپولیس برنامه‌ای ندارم ، هاشمیان

او ادامه داد: بعد از شش ماه که قراردادم با پرسپولیس به اتمام رسید و فوتبال را کنار گذاشتم، دیگر هیچ خبری از این کلوب نشد. در آن وقت رویانیان، مدیرعامل کلوب پرسپولیس بود. من آن وقت نامه ای به ایشان و کلوب پرسپولیس نوشتم ولی رویانیان در مصاحبه ای اعلام کرد که وحید هاشمیان به پرسپولیس بدهکار هم است! من از ایشان پرسیدم که آیا من بدهکارم که رویانیان به من گفت ، “ما اشتباه کردیم ولی شما جریمه شدید.”

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: من از آنها خواستم که به من توضیح دهند که بابت چه خطایی جریمه شده است ام. نحوه صحیح کار این است که اگر قرار است بازیکنی جریمه شود کمیته انضباطی کلوب آن بازیکن را دعوت کند و با او صحبت کند و سپس به بازیکن اجازه دفاع داده شود. اگر او توانست دفاع کند که هیچ و اگر خطای خود را قبول کرد، آن گاه می توانند او را جریمه کنند. هیچ قانون و مدرکی وجود ندارد که من در کلوب اشتباه کرده ام و باید جریمه بدهم. کمیته انضباطی به نفع من رای صادر کرد ولی کلوب پرسپولیس آن را قبول نکرد. سپس این رای به استیناف رفت و استیناف نیز دوباره به من رای داد. اکنون شش سال از آن عنوان گذشته و من بیش از ۱۵ نامه به کلوب پرسپولیس ارسال کرده ام. دادگاه کشور عزیزمان ایران نیز حق را به من داد و گفت که اجرا کردن این رای با فدراسیون فوتبال هست. من تمام این مراحل را گذراندم و نماینده من با آقای طاهری (مدیرعامل وقت کلوب پرسپولیس) قرار گذاشت و سپس جلسه ای را با تاج برگزار کرد. او از طرف من گفت که مبلغی را می بخشد و تنها بخشی از طلبم را دریافت می کند. طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت و حتی در مصاحبه ای که با خبرگزاری ایسنا انجام داده بود، این مذاکره را کتمان کرده بود که من هم صدای ایشان را دارم و هم مصاحبه را.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهد به مربیگری در هامبورگ ادامه دهد و عضویت در پرسپولیس چه به عنوان کادر فنی و چه به عنوان عضوی از هیات مدیره در برنامه‌های

هاشمیان افزود: من به فدراسیون گفتم که تاکنون از راه های فدراسیون فوتبال و کلوب پرسپولیس جلو رفتم و عرق ملی ام را نشان دادم. ببینید که چقدر تیم های ایرانی مسئله بدهی دارند که نمونه آن کلوب نفت هست. اگر روزهای اول جلوی آن گرفته می شد و این پرسشها به وجود نمی آمد. پرسشها مربوط به این تیم باید سه سال پیش حل می شد. مقصر این قضیه فدراسیون فوتبال است که این رای ها را اجرا نکرده هست. حالا فرقی نمی کند که فدراسیون فوتبال، قدیم باشد یا جدید. هنگامی که فدراسیون فوتبال ما به AFC اعلام می کند که کلوب های ما مسئله مالی ندارند، این آیا کمک به فوتبال ما است یا به ضرر فوتبال ایران؟ چطور عربستان زمانی که تیم هایش بدهکاری دارند پیش از این که این مساله به AFC کشیده شود خودشان تیم هایشان را از بین بردن می کنند.

بازیکن سابق تیم ملی راجع به مطرح شدن نامش جهت هدایت نفت، اظهار کرد: بله. این قضیه مربوط به دو سال پیش بود. مسئله کلوب نفت، مسئله فوتبال ما هست. این مشکل، مسئله حضور تمامی مدیران غیر فوتبالی در این رشته هست. اگر تیم های ما پرسشها مالی دارند به علت حضور همین مدیران هست. مدیرانی که با رابطه به فوتبال آمده اند. از طریق رابطه با وزیر یا از طریق رابطه با ارگان های دیگر وارد فوتبال ما می شوند، ضربه ارزش را می زنند، با مصاحبه در روزنامه ها مطرح می شوند، در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … حمایت می شوند، میلیاردها بدهکاری روی دست کلوب های ما می گذارند و سپس نوبت نفر بعدی می شود. او هم شعار می دهد و مقدار دیگری بدهی زیاد کردن پیدا می کند و همین تناوب ادامه پیدا می کنند.

تیم ملی در جام‌جهانی دست بسته نیست/ جهت حضور در پرسپولیس برنامه‌ای ندارم ، هاشمیان

بازیکن سابق پرسپولیس راجع به اوضاع کنونی این تیم اظهار کرد: از زمانی که برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته، بازیکنان خوبی جذب شدند و تیم بدون حاشیه ای به وجود آمد و توانست در این دو سال یک بار قهرمان شود و یک بار هم به نایب قهرمانی برسد. این تیم روند خوبی را در این چند سال پیدا کرده است ولی خب مشکلاتی نیز جهت آن ها به وجود آمد. حضور بازیکن این تیم در تیم ترکیه ای، باعث شد مشکلاتی ایجاد شود و از بین بردن از جام حذفی دیگر توصیه منفی این تیم بود. خوشبختانه پرسپولیس در بازی قبل برابر تراکتورسازی نمایش خوبی داشت و به شرایط عادی برگشت.

مهاجم تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان راجع به قرعه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه تصریح کرد: در جام جهانی عالی ترین تیم های دنیا قرار دارند. البته گروه های دیگری وجود دارد که از گروه کشور عزیزمان ایران راحت تر است ولی در دوره پیش هم در گروه خوبی قرار گرفتیم. آرژانتین تیم خوبی بود ولی بوسنی و نیجریه تیم هایی بودند که توانایی برتری برابر آن ها را داشتیم. در دوره های قبل، در گروه های متعادلی حضور داشتیم ولی موفق به افزایش نشدیم. این دوره در گروه بسیار مشکل قرار داریم که اسپانیا، پرتغال و مراکش هم حضور دارند. از مراکش اطلاعات دقیقی ندارم ولی آن ها بازیکن های خوبی در لیگ های اروپایی دارند. امیدوارم با بازیکنان جوان که حتی می توانند یک جام جهانی دیگر را هم تجربه کنند، نتیجه های خوبی بگیریم. ما از پیش باخته نیستیم و با دانش و تجربه بین المللی که کی روش دارد، می توان امیدوار بود. بااهمیت ترین توصیه حضور در جام جهانی است و دومین نکته، داشتن آمادگی کامل در جام جهانی است و سومین توصیه آن هم داشتن تاکتیک مناسب هست. بعید می دانم که جلوی این تیم ها دست بسته باشیم و می توانیم نتیجه های خوبی کسب کنیم.

وحید هاشمیان راجع به کارلوس کی روش و برنامه های او جهت حضور پر قدرت در روسیه گفت: من در بطن طرح های کی روش نیستم و اطلاع ندارم ولی طبیعی است که فردا و بعد فردای روز بازی، بازیکن از لحاظ بدنی شرایط تمرین را ندارد. فکر می کنم قصد کی روش از این طرح، هماهنگی بازیکنان از لحاظ تغذیه، ریکاوری و روانی هست. او مربی حرفه ای است و می داند که روز بعد بازی نمی شود کار تاکتیکی کرد لیکن ۴۸ ساعت بعد بازی، بدن بازیکن در شدیدترین افت خود قرار دارد. شرایط کلوب های ما کاملا آماتور است.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | بازیکن | برنامه | فوتبال | فوتبالی | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | جام جهانی | فدراسیون فوتبال

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه